מהו סוג התוכן האידיאלי לכתיבת קידום אורגני בגוגל SEO ?
קידום אורגני בגוגל SEO כבר מזמן אינו מושג שמוכר ליודעי דבר בלבד,
ולמעשה מדי יום מצטרפים עסקים – כמו גם אנשים פרטיים – לקהילת המשווקים בשיטה זו, או לכל הפחות המכירים אותה ובקיאים בה במידה זו או אחרת.
אך למרות החשיפה ההולכת וגוברת של התחום וההתמצות בו בקרב הציבור הרחב, עדיין ישנם שלל חוקים,
כללים וטיפים ששמורים למומחים בלבד, הנאספים לאחר שעות רבות של מחקר, קריאה מקצועית וכמובן גם התנסות מעשית בשטח.
בתוך כך, אחת השאלות הבסיסיות אך הנפוצות בהקשר של קידום אורגני בגוגל SEO היא,
מהו בעצם סוג התוכן המתאים ביותר לשם השגת המטרה, ו"טיפוס" לראש תוצאות החיפוש? ובכן, התשובה לכך היא מעט מורכבת.
אז מה הכי חשוב בSEO? תוכן ?
נחלק את התשובה לשני חלקים, או אם תרצו, שני צדדים שונים של אותו מטבע:
על פניו, אין עוררין על כך שהטמעת המילים בצורה ובכמות המדויקת היא שבסופו של דבר אחראית לתוצאות החיפוש המרשימות,
אך חשוב מאד להבין שלא די בכך – ובמיוחד בתחומים בהם התחרות על לב הגולשים
(כלומר ההישארות בראש תוצאות החיפוש של גוגל, ומנועי החיפוש בכלל) היא צמודה ומחייבת צד נוסף והוא – ניסוח איכותי ומידע משמעותי.
שני המרכיבים הללו יוצרים יחד סינרגיה שקשה מאד להתחרות בה, והם שיבטיחו את הישארותכם בראש תוצאות החיפוש, ומיד נסביר מדוע.
תוכן איכותי ניסוח בהיר, תקני וגבוה
כל אחד יכול לכתוב תוכן, ברמה זו או אחרת, ובשל כך נהוג לחשוב לפעמים שכותבי תוכן מקצועיים אינם באמת הכרחיים.
אך הניסיון והמעקב רב השנים מלמדים, שהקפדה על ניסוח
– לא רק מבחינה תקנית אלא גם בצורה קולחת וברורה, ומעל לכל איכותית
– מהווה גורם מכריע בשאלת ההישארות בראש תוצאות החיפוש, בשל העובדה הפשוטה והאינטואיטיבית שהגולשים אוהבים לקרוא טקסטים ברורים השומרים על רמה גבוהה.
קידום אורגני בגוגל – מידע משמעותי
שחקן נוסף ואף ותיק יותר בכל הנוגע ליצירת פלטפורמה איכותית של קידום אורגני בגוגל , הוא המידע שהגולש יקבל בביקורו באתר
(או האתר המקושר לאתר היעד הרצוי) ובכלל זה כל פרטי המידע המקצועיים השאובים מתחום השירות הספציפי שלכם.
זכרו כי ככל שתקפידו לתת יותר מידע אמין ומועיל לגולשים שאינם בקיאים בתחום,
כזה שיסייע להם לענות על שאלות כמו "האם המוצר נחוץ", "למה הוא בדיוק נועד", "כיצד להשתמש בו" ועוד שלל שאלות נלוות
כך תבטיחו את מקומכם הנכסף בראש התוצאות, וזאת כמובן בשילוב הכללים האחרים שצוינו כאן.
מידע שיווקי או טכני?
כמובן שכל סוג טקסט חייב להתחשב במקום שבו הוא מתפרסם ובהתאם לכך לטות יותר לכיוון השיווקי או הטכני,
אך באופן עקרוני כדאי לזכור את הכלל הבא: קידום אורגני איכותי הוא כזה הנותן מידע מקצועי – ומשולבת בו נימה שיווקית בצורה מעודנת וקלה (מאד).