כמה נקודות לפרסום העסק שלכם באינטרנט….OOOO
כמה נקודות לפרסום העסק שלכם, כמובן שכבר נאמר הכל באינטרנט, אבל עדיין חשוב אולי להזיכר לכם ואולי גם לחדש לכם אחד או שניים.
נתחיל כמו כל עסק מתחיל צריך לעשות, על מנת שעסק מתחיל יתחיל, יש לבצע כמה דברים ,
1 – השם של העסק אותו אנחנו רוצים לפתוח.
2- הכנת ועיצוב נראות גרפית, מה אומר איך אתה רוצים להציג את עצמכם ללקוחות שלכם.
כך בעיצוב הנראות של העסק שלכם יש להתמקד בכמה דברים פשוטים , אך מאוד חשובים.
כמו לוגו העסק שלכם, מה הוא מציג ומה הוא צופה לעתיד של עסק שלכם, מיתוג עסקי חשוב מאוד לכל עסק על מנת שיכול להאריך זמן וכמה שיותר,
בשוק ועם המוצרים שלו. כדי להגיע אל המיתוג הנכון כמובן שחייב לחשוב על הנקודות האלו, כאחת הנקודות שכל עסק מתחיל צריך אותם.
עידן האינטרנט של ימינו למעשה הפך את זירת האינטרנט לכלי השיווק החזק ביותר עבור בעל עסק כך שלא משנה באיזה מוצר,
שירות או מידע מדובר, רשת האינטרנט מלאה היום באתרים רבים ושונים אשר מתחרים כולם כל פלח אוכלוסייה מסוים.
ממחקרים שונים עולה כי רוב הגולשים מתייחסים רק לתוצאות המופיעות בעמוד הראשון של מנוע החיפוש, (כמובן שתלוי באיזה תחום מדובר או קטגוריה),
ומשכך האתרים המופיעים ראשונים זוכים לחשיפה רבה יותר, ובהכרח גם להצלחה רבה יותר.
אז איך הופכים להיות ראשונים ובולטים במנועי החיפוש וזוכים לחשיפה מקסימלית של גולשים !
קודם כל מה שקודם לו
נעים להכיר את השיטת לקידום ופיתוח העסק שלכם !
שוב כמה נקודות. . . . . לוגו אמרנו, מראה גרפי של עסק אמרנו, מיתוג העסק אמרנו, עכשיו כמה נקודות על המשך הפיתוח ומה נכון לעשות.
אם אתם עסק שמפעיל אתר כחנות נוספת באינטרנט או שיש לכם אתר תדמיתי אשר מסביר ומציג את המוצר ואת העסק שלכם,
יש עוד נקודות שלחשובות לא פחות לביצוע שיווק מקסימלי של העסק שלכם.
נקוד ה חשובה שהרבה בעלי אתרים לא מודעים אלה וזו טעות ראשונה של בעלי אתרים.
1- קידום אתר אורגני, שיטה אשר מטרתה לקדם את המיקום של האתר שלכם במנועי החיפוש הקיימים ועל ידי כך,
להגדיל בצורה משמעותית את כמות המבקרים באתר ומשכך גם את הרווחים.
אך שיטה זו אינה רק לקידום אתר, קידום אתרים אורגני זו שיטה אשר מבצעת,
סידור והכוונה של אתר בצורה פנימית ויסודית, על מנת שהרובוטים של גוגל ידעו בדיוק לאן ללכת .
2- קידום אתר ממומן ( פרסומות מקדמות של גוגל ), |
שיטה אשר מטרתה לקדם מבצעים או אתר בדרך מהירה ומכווונת ע"י מילות מדוייקת, ותשלום מראש או פר קליק ( PPC) .
שיטת הממומן יעילה מאוד לצורך קידום מהיר של מוצר או מבצע כל שהו בחנות שלכם,
שימוש נכון בכלי גוגל יתנו לאתר כוח וירימו את שם המותג שלכם במנוע החיפוש בגוגל.
הצעה קטנה : בזמן שאתם מבצעים קידום ממומן, יש להבין וכן לתת לבעל מקצוע נכון ( עדיף מקדם אתרים אורגני ),
שיכול לכוון לכם את האתר מדיוק לקטגוריות שאתם צריכים, בכך תרווחו, מהכוח של הממומן,
בפיזור נכון של רובוט החיפוש של גוגל לדעת בדיוק מה אתם רוצים להראות ולקדם.
עוד קצת על קידום אתר אורגני
אחרי שהבנו את הכוח הרב הטמון באתרי האינטרנט,
חשוב להבין שמיליוני אנשים פוקדים את מנועי החיפוש יום יום ומחפשים אחר שירות או מוצר מסוים.
כדי לבלוט עבור אותם הגולשים ולהופיע בין האתרים הראשונים יש צורך בקידום אתרים אורגני,
אשר מבוסס על מילות מפתח וביטויים מסוימים הקשורים לעסק שלכם.
כמו כן כבר כתבנו ואמרנו שזה קצת יותר מקידום מילים בלבד ומאוד כדי לכל בעל אתר ברשת אינטרנט.
חישוב המיקומים של האתרים מתבסס על אלגוריתם המכיל עשרות רבות של פרמטרים שונים.
כך יוצא, שבכדי שאתר מסוים יטפס ויתקדם עד העמוד הראשון בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש,
יש צורך לעשות שימוש בפעולות ובטכניקות שונות אשר תגרומנה למנוע החיפוש,
להתייחס לאתר כאיכותי ורלוונטי עבור הגולשים.
מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן?
קידום ממומן הוא למעשה קידום "מלאכותי" אשר מאפשר להשיג תוצאות מידיות, שכן מיד לאחר תשלום האתר יטפס אל התוצאות הנמצאות העמוד הראשון של מנוע החיפוש, ולא תופיעו עוד בעמוד הראשון, טוב למבצעים מיוחדים ( כמו בחגים לדוגמא ), וידעות חדשות ששוות לכם בכסף.
קידום ממומן הוא למעשה מודעה אשר בעל האתר משלם עבור כל הקלקה על המודעה – בין אם רכשו והשתמשו ובין אם לא.
קידום אתרים אורגני הינו תהליך אשר מצריך ביצוע של פעולות שונות, ולפעמים גם ארכות טווח,
אך התוצאות הן להשאר בעמוד הראשון אם לא במקום הראשון בגוגל בתחום העסק שלכם , או במוצר כמדיוק.
בהתחלה של קידום אתר עדיף להתחיל בקידום אורגני ראשון ולהתחיל לבצע קידום ממומן תוך כדי ולהבין את הקהל המדויק שלכם והנכון שיכול לתת לכם מענה למוצר .